About

Welcome to My Ordinary Coffee

This blog is a ‘space’ for expression in conveying ideas and concepts. All sorts presented in this blog, both text and images are intended as a form of socialization and the desire to share the experience. I set up a blog which is available for free as a means to socialize so that we can know each other.

Actually I have so many interests, and it was not possible to show all in this blog which of course takes time and effort to make it happen. Finally I zoom out on a few things that I think is quite interesting to convey (sharing) to you. Let’s say the habit of drinking coffee, Reading, Traveling, Culinary and other activities that are generally done a lot of people including myself.

And now little by little I was escorted to the visitors. In short this blog like a hodgepodge that contains various kinds of writing. Hopefully authors can create and present hodgepodge good for all of you.

Finally, I wish to thank the visitors who had spurred the spirit of my blogging. And hopefully this blog useful especially for myself and also for you all.

This blog I present to you that may have similarities in experience, interest (interest) and hobbies. I’m trying to continue to write something that might be useful to give to others.

You can leave a comment or make sharing on any posts to display. Do not hesitate or doubt that it is in the text you find something that needs to be clarified.

Finally, with all humility I would like to thank anyone who had been to this blog. Both the bloggers who are already familiar, or for those who inadvertently ‘stray’ because it is guided by the search engines to come here. Back to nature that every human being has all the shortcomings and limitations. Certainly many imperfect and less pleasing that you find when reading this blog. Therefore, the authors beg pardon and the door is opened for any suggestions or constructive criticisms from the Netizen / Blogger.

———————————————————————————————————————-

Selamat datang di My Ordinary Coffee

Blog ini adalah  ‘ruang’ untuk berekspresi dalam menyampaikan ide dan gagasan. Segala macam yang tersaji dalam blog ini, baik tulisan maupun foto dimaksudkan sebagai bentuk sosialisasi dan keinginan untuk berbagi pengalaman. Saya memanfaatkan  fasilitas blog yang tersedia secara gratis ini sebagai sarana untuk bersosialisasi agar kita dapat saling kenal.

Sebenarnya saya punya begitu banyak minat, dan rasanya tidak mungkin untuk menampilkan semua dalam blog ini yang tentu butuh waktu dan tenaga untuk mewujudkannya. Akhirnya saya perkecil pada beberapa hal yang saya anggap cukup menarik untuk di sampaikan (sharing) kepada anda. Sebut saja pada kebiasaan minum Kopi, Bacaan, Traveling, Kuliner dan kegiatan-kegiatan lain yang umumnya banyak dilakukan orang termasuk saya sendiri.

Dan kini sedikit demi sedikit saya antarkan kepada pengunjung blog ini. Singkatnya blog ini mirip gado-gado yang berisi aneka macam tulisan. Semoga penulis dapat membuat dan menyajikan gado-gado yang enak buat anda sekalian.

Akhirnya saya mengucapkan terimakasih kepada para pengunjung yang telah memacu semangat blogging saya. Dan semoga Blog ini bermanfaat khususnya bagi diri saya dan juga bagi anda semua.

Blog ini saya sajikan untuk anda yang mungkin mempunyai persamaan dalam pengalaman, ketertarikan (interest) dan hobi. Saya berusaha untuk terus menulis sesuatu yang mungkin berguna untuk  diberikan kepada orang lain.

Anda dapat memberikan komentar atau melakukan sharing pada setiap tulisan yang ditampilkan. Jangan sungkan atau ragu kalau memang dalam tulisan tersebut anda menemukan sesuatu yang perlu diluruskan

Akhirnya dengan segala kerendahan hati saya mengucapkan terimakasih kepada siapa saja sudah berkunjung ke blog ini. Baik para blogger yang sudah familiar atau bagi mereka yang secara tidak sengaja ‘nyasar‘  karena dituntun oleh search engine menuju kesini. Kembali kepada fitrahnya bahwa setiap manusia memiliki segala kekurangan dan keterbatasan. Tentu banyak yang tidak sempurna dan kurang berkenan yang anda dapati ketika membaca blog ini. Oleh sebab itu penulis mohon dibukakan pintu maaf dan mengharapkan saran atau kritik membangun dari para Netizen/Blogger .

Leave a comment